10 November - Vem är jag?

Kommer du ihåg mig?
Kommer du ihåg vem jag var?
Minns du i huvudtaget något om mig?

Hur var jag?
Vem var jag?

Hur är jag nu?
Vem är jag nu?
Vill jag vara den jag är idag?

Frågor man kan ställa till sig och svara på.
Ja frågan är ju den är jag den jag var för drygt tre år sedan?
Nej det är jag inte.
Jag är inte längre den som inte tar åt mig. Istället är jag den
som tar åt mig. Jag tar inte längre saker med en klackspark.
Någonstans på vägen gick det fel. Och vad, det vet jag inte.
Jag vet bara att jag måste hitta tillbaka till att inte ta åt mig
och rycka på axlarna och gå min egna väg. Skit i vad folk
säger och gör mot mig.

Jag vet att jag inte längre orkar med att ta åt mig skit. Det
bara äter upp mig och gör mig ledsen så att jag vill låsa
in mig där ingen kan komma åt mig. Fast så ska det ju
inte vara. Det ska inte vara på detta viset.

Jag vill inte längre vara den oäkta Estelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0