Svinet

Jag går dit med en nervös klump i magen.
Träffar på henne :D. Hon såg att det var något som var fel.
Efter ett tag så ser jag hon, letar med blicken och ser han
jag minst hade velat se då.
Klumpen i magen växer dubbelt så mycket.

Hinner inte mer än blinka då hon säger att där är du.
Hinner inte tänka så mycket fören vi var framme hos dig.

Han kommer fram till mig och jag bara vänder ryggen till.
Jag känner tårana och smärtan i bröstet. Ville bara därifrån.
Fast något fick mig att stanna. Det var just hon som fick mig att
stanna.

Du ställer mig en fråga. Jag svarar.
Påpekar dig om att jag har bytt namn.
Du säger att det kommer ta dig ett tag att lära dig det.

Vad skulle jag göra? Jag ville därifrån, men hon fick mig att
stanna.

Kommer in och sätter mig och kollar. Du sitter raden bakom mig
och han sitter bakom dig. Kollar på henne och ler. Försöker hålla
mina tårar inom mig.

Det är slut.
Hon ropar på mig, jag kommer fram till henne.
Du kommer fram till henne och säger hejdå.
Det är då jag se dig kommande mot mig. Jag ser bara
dig. Du säger något med "Du ska få en kram"
Det är då jag får en mycket värmande kram från dig som
jag har saknat.
Du säger något med stil med detta "Ha det så bra"
Jag säger "Du med"

Den kramen och de orden värmde så så grymt mycket
imon mig.

Jag letade med blicken efter han då du hade gått.
Han hade redan gått.
Det som kom då var mina tårar.
HAN ÄR ETT SVIN.



Kommentarer
Postat av: Philip

Han är ett svin. Det är tungt och svårt men låt honom inte förstöra något i ditt liv

2008-05-13 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0