Skrattanfall

Ni vill bara inte veta.
Jag säger bara en sak .
Jag har haft ont i magen av skratt idag.
Åhh herre .
Sen så fick jag och Jacke för oss att tura xD
Vi åkt över till DK åt glass och fransk hotdog. okej, Vi är sjuka
jo tack jag vet,
Sen nu när jag pratade med Aleks. Svimade nästan :O
Sen efter ett tag så berättade hon en skit kul grej.
Jag låg på golvet och skrattad hur länge som helst. Kunde
inte.
Hur kul kan man ha det .
Mitt humör har gått upp och ner hela dagen .
Nu är jag trött. Fast jag ska ta och städa.
IMORGON DRAR JAG TILL ALEKSANDRA ! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

vet du varför vissa korvar e röda?
det vet jag..

2008-05-08 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0