Jocke man :)

Okej nu måste jag bara skriva.
Om Joakim Bülow
Han var så snäll pch komenterade hur kul den
var att läsa.
Jag bara SHIIIIITT ! HAHAHAHA .
Jocke du bad mig att skriva om hur hemsk du var.
Visst kan jag gör det. Fast först ska jag tala om
att du är fan en av världens mest roligaste, goast
och sjukt snäll.


Eller vänta lite nu jag kanske borde ta tillbaka
det där med snäll ;) ??
För du kan ju verkligen gå en på närverna när du
puttar folk åt alla håll på skolan så det flyger rakt på allt.
Eller som när du sitter och tjabbar? Haha ,

Ni vill bara inte veta.
En dag hde han gått på toa:n så kommer han tillbaka.
- Fy fan vae det luktade bajs.
Haha . Man bara Öhhh okej HAHAHAHA ,

"Jag äter bara fisk som är fyrkantig och garnterat benfri"
Jag var bara tvungen att lägga in det mitt i allt. Kollar på film och
jag älskar när det säger det xD

           Estelle ~ !     säger:

Säg något du vill ha med ?

sono con ales sandra säger:
mhm du ska sä något roligt som händer i skolan och ska du sä vad hur hämsk jag e hahah .

Jocke är väldigt hemsk i skolan det vill jag lova. ;)
Han är taskig och restas om ... Humm ?
Vad retas du om ? JOCKE . ! Det här går inte ! HAHA
Jag kommer ju fan inte på något.

Jo du älskar att kasta Johanna i buskarna xD


image7


Kommentarer
Postat av: Joakim

Hahahahahahahhaha så rolig

2008-05-01 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0