Hoppet

Stort jävla GRATTIS till Estelle!                                        

Helt otroligt en hel dag i skolan och jag kände inte alls för att
gå hem idag och när man var klar på livsmedel så stannade image31
jag kvar och hjälpt grabbarna i klassen med fiskkorsordet
som jag och Nina hade gjort innan. Eller jag hjälpte Nina för
Ulrika påstår att jag har fått det häftet som jag inte har fått.
Så jag satt där och letade upp typ allt till Nina. Det var skit lätt.

Gjorde ett prov idag som jag helt hade glömt bort som jag kom
på igår ikväll. Pluggde idag i skolan på det och det visade sig
att Peter lärare hade delat ut papper på salmonella och någon
annan sjudom igår när typ halva klassen var sjuk inklusive jag.
Jag gjorde mitt bästa och det gick super. Hoppas på ett VG iallfall.

Dagen har gått fort och nu är jag hungrig. Ska går och göra mig lite
mat så jag orka ta tag i en del saker om jag ens pallar.



Det kanske är det jag måste göra, eller är det bara meningslöst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0