Hemma

Nu är det så att jag har brännblåsor
på min arm tacke vare jag brände mig
då i fredags.
Och nu är det så att jag har fått något konstigt
på mitt öra också. Det bara funkar inte att åka hem
jag bara får en massa utslag och allt :O HAHAHA.

Ska hem om 2,5 timmar nu och jag har inte gjort
något som var bestämt som jag skulle göra.
Så nu är det bara att ta tag i det nu när man kommer
hem.

Då kommer nästa problem. Jacke ska nana hemma
hos mig ;D <3 så ja får väl se hur mycket det blir gjort.

Som sagt min syster kom hem igår så det blev en aning
skratt. Hon härma de som var på TV. Ohh herre Biina det
fnkar inte. HAHAHA ,
Nej nu måste jag sluta, Ska hoppa in i duschen, packa,
leta rätt på mina fimler och allt nu vad jag ska göra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0