Gymmet

Nu är det såhär att idag på idrotten var en del
i gymet. Eller man fick göra vad man ville.
Då bruka jag, Carro och Belina smita in på
gymet och bara sova.
Tro det eller ej. Jag gjorde nytta. "HOST"

Det är så att jag vet inte hur man gör med allt
så jag gör lite som jag vill och jag är en aning
för kort okså xD

I alla fall så talade Filip om hur man skulle göra,
men jag gjorde inte som han sa. Jag sa istället.
"Jag jobbar med HELA kroppen"
Ni skulle ha sett mig. Det så så sjukt kul ut HAHAHA.

Efter idrotten så gick vi och åt. Sen när vi gick därifrån
så tyckte jag att Berlina sa "Jag fick en fågelmamma
i munnen." Jag bara VA ! ? Hahaha
Men hon sa "Jag fick en fågel i munnen"

image29

image30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0