Fullt upp

Nu har man tid att skriva en rad eller två
innan man ska med sin mor och handla.
Kom ju hem till Ryd igår ju. Det har börjat
bra vill jag lova :D.

Jag var ju med Maria igår. Hemma hos henne
utanför Hörby där hon bor. Vi hade det väldigt trevligt
och kul.
Det blev ju inte som man hade tänkt sig,
Hinner knappt vakna till liv innan man sitterBr
nere i köket och äter frukost. Innan man hinner
äta klart är man nere i vergstan där hon byter
däck på sin bil, Hon fixade det :) Garttis på henne.

Sen fick hon ett jobb och utföra igår.
Hämta graneplantor.
Så vi satte hos i bilen för att åka till Hässleholm
för att hämta de.
Vi salpp laste de själv och allt. Vi flörtade in hos
ganska så mycket hos killen tor jag,
Vi kommer tillbaka tar en fika hemma hos hennes
farmor och farfar. Sen när an går kommer hennes
über söta kusin in. Shittt MANHATtAN ! , Han var tydligen lika
gammal som jag xD
Jag bara nu åker vi :P ,

Sen bar det av till Broby där mamma skulle hämta
mig och Maria sulle till sin kille.
Vi stannar på vägen utanför MC och skulle köpa glass.
Jag lovar så mycket som jag skrattade då har jag inte
gjort på länge.
Först beställer jag en Macflurry smatis. Sen kommer
Maria en Daim smatis. Hon som tog emot beställningen
tänkte inte så mycket på det. Inte fören jag kopplade.
Ska du ha båda?
Nej nej fel fel , Bara Daim säger Maria.
När vi kommer ut så garvar vi sönder oss. Herre vill
jag bara säga Så lång tid det kan ta innan man kopplar
något xD

Kommer till Broby min mamma kommer vi äter glass
igen. Jag vet jag älskar glass. Åker hem.
Ringer Aleksandra och pratar ett tag med henne
innan jag slänger mig i duschen.
Sen var det bara att sätta fart och göra sig klar för fest.

Ett nytt inlägg på det kommer sen. ! .

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAHAHAHAHA DAIM SMARTIS HAHAHAHAHAHAHAHAH!

2008-05-01 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0