Estelle





Jag är en tjej som hemsk gärna delar med mig av den energi jag har.
Jag trivis inte att vara fast bunden till ett ställe. Vill ut och upptäcka
nya saker så gått det går. Framför allt prova på nya saker.
Jag kan värka vara den personen som inte vågar hitta på saker.
När jag inte gör det är det pga att det är något som säger "NEJ".

Av mina vänner och de som inte vet vem jag är hör jag ofta att jag
är en glad optimist som har förmågan att sprida glädje och positiv energi
omkring sig

Jag är kreativ och djärv. Bra på se helhetn och inte bara en del av allt.

Jag håller hårt på ärlighet och sanning och drar mig inte för att säga
vad jag tycker, i vått och torrt. Jag säger inget om jag anser att persoen inte är
värd att höra det.

Jag är alltid ärlig, Det tjänar inget till att inte vara det. För det mesta
tar jag allt med en klackspark.

Jag är den personen som bryr sig om sina vänner och kämpar mig framåt
då det börja bli svårt. Kämpar mig framåt för att ännu hitta ljuset.



Kommentarer
Postat av: jaqueline, <3

då känner jag dig.
för mig är du precis så som du beskrivit dig.
fast du glömde skriva att du är en helt underbart söt person och att jag älskar dig in i mitt hjärta

2008-05-13 @ 15:07:18
Postat av: Philip

Det är precis dig Estelle

2008-05-13 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0