Betyg snack

NoneJag älskar dig
Jag hatar dig
Jag saknar dig
Jag glömmer dig

Jag älskar dig
Jag hatar dig
Jag saknar dig
Jag glömmer dig

Jag älskar dig
Jag hatar dig
Jag saknar dig
Jag glömmer dig

Det går runt, likt en karusell.
Inest inne ÄLSKAR JAG DIG !

Började klockan 10:00 idag.
Kom till skolan och fick veta vad jag fick på mitt hygienprov. Ett poäng från VG. Suger rätt hårt ! .
Sedan fick jag veta vad jag har i Metidkök och omdömet i hygien. Jag har chnas till att få VG i hygien.
I Metidkök har jag G+.
Han sa att det var ett starkt betyg han satt på mig i Metodkök pga att jag har varit där 3ggr av 6.
Det kan jag hålla med om att det är rätt starkt då.
Metodkök och varmkök är samma kurs. Så det hela heter i varmkök och han visste inte vad jag skulle få i slutbetyget där.
Jag tror det blir ett starkt G.
Jag var inte så angagerad i början av året och nu orkar jag inte med något.

Efter jag hade fått veta det så gick jag hem. Jag mår illa, känner mig hes, hostig och febrig.
Ska grilla med Maria idag :D . Sen blir det inte så mycket mer att göra idag. Jo sova. !

Kommentarer
Postat av: jaqueline

vi får ses snart tycker jaqueline du!

älskar dig

2008-05-27 @ 18:16:19
Postat av: Anonym

Metodkök och varmkök är inte alls de samma kurs.

2008-05-27 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0