30 maj - Till Carro <3

Ojsan vad det går neråt nu då ? !
Inte alls lika många som läser min blogg längre. :/ :P

Jacke kom ju igår som sagt och vi drog hem till henne på kvällen
för hon skulle hämta lite saker. Då vi kom hem till mig så la vi oss
och sov. Vi somnade sjukt snabbt. Alltså efter mina ögon hade kilat
färdigt. PANIK !! Alltså jag trodde jag skulle plocka ut mina ögon igår. xD

Vaknade imorse och drog på Historia i 30 min sen satt man och väntade i
en timme på svenskan som jag var på i tio min innan jag drog hem.
Skulle se på film men det gick inte så bra för mina ögon.
Alla trådde jag grät. Nej nej så är ju inte fallet !

Nu ligger jag här ska ta och packa ihop lite saker för att sedan ta mig
till Carro :D <3 Där hela helgen så blir inte av att jag sitter vid datorn.
Så det kommer verkligen bli skönt för mina ögon detta :D .

Nej nu måste jag dra innan jag missar bussen :P hehe.
Och ni alla där ute !
Jag kan inte låta bli att ha han i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0