29 maj - Ögon som svider

Nu sitter jag här hemma igen. Har ingen skola imorgon eller jo.
Måste komma på Historian för att lämna en bok sen ska jag kila
på svenskan. Vi ska kolla på film lycka till liksom med min ögon.
Suttit här nu i tre min och mina ögon dör snart.
Svider och rinner. Kilar lite då och då och ingen aning om vad det
är. Varit så nu i tre dar så nu sitter jag här och väntar på att
Jacke ska höra av sig så vi kan dra till sjukan för att kolla upp det.

Jag skojar inte mina ögon svider och jag vill bara blunda 24 timmar
om dygnet för att slippa det. Jo men visst jag gör det så blir det säkert
bra va xD Skulle inte tro det :P

Men i alla fall så efter jag har varit i skolan i två timmar imorgon
tar jag bussen till Carro och då ska vi leka HELA helgen :D
Svinit kul och mys kommer det bli :D

Nej nu ska jag dra mina ögon pallar inte mer så ska sova tills Jack
hör av sig ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAQUELINE HETER JAG

2008-05-29 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0