26 maj - Skola

Tjhooo och Grattis ännu en gång till mig en hel dag i skolan.
Från halv nio till elva. Stannade kvar och åt också.

Städade hela metodkök idag och det gick fint fint fram till slutet då jag kände mig
helt spy färdig och svimmfärdig. Så satt ner den sista tiden. Fast vad gjorde det
när det var jag som typ städade mest i vår grupp xD .

Så kuig dag man kan. Och som vanligt ska Marcus springa runt och sjunga
itället för att städa.
På bussen idag så satt jag och pratade med Basse. Fick veta att det är ännu en
uppsats som ska skrivas. Till Ullrika om någon slags dryck. Palla . !
Veckan är förstörd. Måste göra det . Känner jag. Om jag pallar. Har prov imon också
som jag ska plugga till.

Du är en helt sjukt underbar vän Sara och det har du alltd varit så länge vi har kännt varnadra.
Jag står för det och kommer alltid att göra det. Du är den bästa vän jag har ! <3<3

Kommentarer
Postat av: Sara

ameen gud så roligt. när man äntligen lyckas komma ihåg att gå in här så ser man en sån gullig sak om en :D, haha tycker om dej också petrus.

2008-06-02 @ 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0