23 maj

Ibland kan min mamma skrämma mig väldigt mycket.
Idag var det en sådan dag.
Vad det nu än va så håller jag det för mig själv.

Ingen skola idag för min del. Som vanligt. Min mamma ringde på morgonen och sa när det passade
bäst för henne och hämta mig i Älmhult. Vid ett. Då kan jag ju sova till tio.
TACK SARA för att du skickade sms:et annars hade jag missat tåget.
Var bara att upp ur sängen byta om packa äta frukost med Jacke.
Mackaroner blev det för hon hade käkat upp mina mackor ;)

Min mor kom och hämtade mig 40 min efter jag hade kommit med tågt. Då var det
dags för mig att köra bilen. Det går bättre och bättre för mig varje dag.

Ska snart ut med lillsyrran och hjälpa klippa gräset sen blir det Emmaboda för att
hämta storasyrran och då ska jag ta och köra min mamma bil.

Jaqueline förlåt att jag kommer hem så sent på söndag, men det är morsdag och min lillsyster ska ha dansuppvisning i Växjö och jag SKA bara kolla på henne ! . Jag älskar dig Jacke. <3

Vissa dagar går det bara inte att hålla det inne.
Vissa dagar tro alla att jag allt är på topp.

Utan att nämna ett namn, men en sak vet jag.
Att så mycket som du betyder för mig så mycket har aldrig någon gjort för mig.



Min lillasyster My på bilden <3<3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

aw, inte ditt fel ju :)vi ses ju på måndag då :) tycker jag. och din lillasyster är sjukt söt och det har hon fått från dig.



du är verkligen en person jag kan lita på

och som jag känner mig trygg hos.

du vet att jag älskar dig

så det hjälper inte så mycket att skriva det

för det är obeskriviligt och ja, gud vet.

ÄLSKAR DIG OCH TACK FÖR ALLA DAGAR.

och fler ska det bli!!

följer nog med till ryd nästa gång du ska dit!

hoppas jag kan då också, och har pengar :)

2008-05-23 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0