19 maj

Dagen idag har sett ut så att jag tvingade upp mig från
sängen. Efter mycket om och men kom jag iväg till skolan.
Skulle ju vara i köket för sista gången under 1:an. Så jag
bestämde mig verligen för att gå till skolan fast allt var emot
mig.
Humöret, ont i huvudet och mensvärk. Det enda jag vill göra var
att spy.
I alla fall kom till skola. Peter lärare kom in i köket. Då låg jag med
huvudet på bordet och kände jag verkligen inte pallade dagen.
Sa till att jag inte mådde så förbannt bra så jag gick hem.

Fem min senare dyker Jennie upp nere bland skåpen där jag
byter om. Hon hade då ont vill jag lova. Så vi bestämde oss för
dra hem till mig och hitta på något.

Det var verkligen år och dar sen vi umgicks. Lite spänt var det
mellan oss.
Det slutade med att vi hamnade framför TV:en och åt en massa.
Först kollade vi på Disturbia eller hur man stavar. Efter det kollade
vi på Pippi Långstrump på de sju haven. Mendans vi satt där i soffan
dyker Jacke upp :D :D
Jennie drar ner till stan medans jag och Jack går och shoppar
loss på Willys. Visst va. Lite mjölk skadar ju inte att ha i kylen ;)

Kommer hem till mig och vi båda somnar och sover längre än vad
vi skulle.
Skulle tvätta vid tre fast det blev istället kvat i fyra. Så trött kan man vara.

Hon drog hem och jag hamnad här. Klockan är 23:00 och jag borde sova.
Eller rätta sagt plugga till mitt prov imorgon.

Från att ha älskat skolan i alla år man har gått så typ hatar man den nu.
Gick till skolan fast jag var sjuk. Var ALDRIG borta förutom om jag var ledig
eller redigt sjuk. Nu orkar jag knappt upp från sängen och allt känns meningslöst.
Har för många timmar borta från skolan.
Önskar jag hade mått bättre än vad jag gör så jag hade orkat.
Det kommer ikapp då man minst anar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0