Det gör ont

Livet går vidare.
Det är så jag säger.
Stanna inte upp livet för en sak.
Det går vidare hur kämpigt det än är.
Man tar sig igenom så mycket under sin
livsperiord här i världen.
För vi alla bär på något svårt. Tro det eller ej.

Att "förlåra" sina egna gener sin pappa.
Det är ett hjärta i flera bitar.
Med hjälp av sin sjuk underbara mamma,
sina underbara älskade syskon och sina
älskade vänner hjälper dom att sy ihop
hjärtat. Fast det kommer aldrig att bli helt.
För en stor bit av hjärtat kommer alltid vara
borta.

Pappa är i livet.
Jag vill ha en pappa. En pappa som verkligen
vill vara en pappa och ingen tånåring.

Jag älskar min pappa så sjukt mycket
fast jag älskar inte hans betende.

Kommentarer
Postat av: jaqueline

jag kan vara din pappa <3

inte han

men en annan

2008-06-11 @ 17:36:44
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0