9 Juni - Onödigt

Nu är det såhär att denna veckan kommer att bli så att jag kommer sova bort.
Lite synd , men jag tror jag behöver det eftersom jag är dödens trött. Blir
att slappa framför en massa filmer. Lust att vara med ? (A) .

Nej vet du vad det händer ju inte allt för mycket i mitt liv nu. Mer att jag bara
tar det lugnt och försöker planera in lite saker.

Packa det måste man ta och göra också suck. All den här flytten suck suck.
Herre ! Haha Hittade värsta illrosa lägenheten igår. Så grymt snygg var den.
Fast jag hade då målat om den. I mina färger såklart. Grönt xD .

Jadu Jacke du har alltid mer att göra än vad jag har. Fattar inte hur det
kan komma sig. Fast du Jacke onsdag kommer du hit :D haha .

Nej få se nu vad som händer :P . Ska snart laga lite käk till mig.
Sugen på glass fast pallar inte dra och hadla . :P . Men ha det guttans .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0