8 Juni

Så nu är min Bilddagbok bort.
Nu är namnet Estexx ledigt så försten får det xD.

Nu är det såhär att jag är skit trött och det är sommarlov.
Jacke vill att jag ska komma bort till henne och jag vill att
hon ska komma hit. Fast nej hon vill ligga i solen.
Nej nej nej ! Det är något som jag inte tycker om.
Orkar inte det jag mår bara dåligt sen.

Så det blir att ta och städa och lyssna på musik idag.
Sen så ska man ringa lillasyster, Sara och Aleks idag
också har jag bestämt :P . hehe .
Någon annan som har lust att prata med mig (A).
Lite dött på sms fronten nu tycker jag. Mobilen
är ganska så tyst nu fötiden. SKICKA SMS ! . xD

Nej nu kanske jag borde ta och röra på mig eller
något .

Jag skanar er så det gör ont !

Kommentarer
Postat av: jaqueline

many stavfel men jaja :D haha saknar dig.

:/ fan asså. vi får ses en annan dagdå :/

2008-06-08 @ 14:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0