7 Juni - Kuligt

Kom hem inte alls för så länge sedan. Är dödens trött.
Fult upp idag på jobbet. Shiiiit alltså. Mkt att göra.
Jag hann till och med baka innan jag drog hem .
Det är kul att jobba. Liksom hur många är det som
tycker det ?
Jag tycker det för det är skit kul att jobba med Julia xD
Virrig som en fisk är hon :P

Om en vecka är man tillbaka i Ryd. Fast jag vet inte hur
länge man är kvar där. Ska försöka fördriva min vecka
nu på det bästa möligast roligast sett. Hoppas jag
lyckas. :)  Någon som vill hjälpa till (A) ?

Tror jag ska börja gå igenom en massa saker i mitt
rum. Få ordning på alla mina papper. De flesta ska ju
spars till trean till FACKPROVET. Jaja.

Men nu ska jag kila. Vill att Jacke ska komma hem
från Dk så hon kan komma hit och ha mys kväll
med mig. Det är trååååk här utan henne.
FRAMFÖR allt när int Maria är hemma .
MARIA vart har du tagit vägen :O . ? xD

Puss på nosen .

Kommentarer
Postat av: jaqueline

saknar dig med som fan, ohhh! ja kom precis hem. är sjukt trött och ont i benen efter allt spring :/ <3

2008-06-07 @ 21:34:02
Postat av: jaqueline

men vadå ryd? när fan åker du dit? :(

2008-06-07 @ 21:34:43
Postat av: jaqueline

saknar dig <3

2008-06-07 @ 21:35:15
Postat av: jaqueline

asså! jag vill inte att du åker till ryd. ja vill att du stannar hos mig! :(

2008-06-07 @ 21:36:05
Postat av: jaqueline

vill egentligen komma nu men ja e så sjukt trött :/ och inga pengar till buss heller så de blir att cykla

2008-06-07 @ 21:36:55
Postat av: jaqueline

haha du bara, men shiit så många komentarer, vad kul.



huumm.. osså alla från mig! HAAHAH

2008-06-07 @ 21:38:16
Postat av: jaqueline

piddelipaddel

2008-06-07 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0