5 Juni - Skolavslutning 4 Juni

Nu är det så att jag har tid att beträtta om min dag igår.
Blir säkert värsta mega långa uppstasen eller något liknade.

Dagen började igår med en morgon hemma hon Carro.
Vi ståd och lockade håret typ hela morgonen. Jag älskar att
mitt hår lockigt. :D
Sedan bar det med cyklen till bussen. Där stod vi i hundra år
för att vänta på den där bussen. Bussen kom och sedan hoppade
vi av för att ta tåget.

Kom tll skolan där satt man i engelskasalen i hundra år
kändes det som. Sedan drog vi när hon sa att vi fick. Fast
då blev Monica inte glad jag bara ÖHH :S hon sa att vi fick gå
haha

Uppträde på skolan var det också fast det var då inte det bästa så
jag drog hem och bytte om för att dra vidare till Höganäs
till min moster, :D  Och där hände det inte så mycket.

Kom hem igen bytte om och tog bussen till Gröningen där
festen väntade. :D

Jag mötte Jacke, Jennie och Philip. De vill inte vara med dom
de var med så vi gick ut till muren vid havet.
Där sattt dom att drack och jag fick av dom. Haha . ! .
Tills Carro hörde av sig och bad oss komma till henne där
hon satt på Gröningen med Anna. Där satt man hela kvällen sen.

Okej nu ska jag berätta det roligaste på hela dagen xD
Jag hade ju ingen dricka men foket bjöd mig :D Ihiii !
Framåt nio halv tio kände jag mig flumm. xD haha.

Helt plötsligt skriker Carro till "JOOOOCKE"
Jag bara kollar bort och där var han haha , Han gjorde kvällen.
Alltså det bara går inte. Han bara SHITT ! POLISEN tog ena min
kompis. Skakar av rädsla xD Herre haha. Jag bara visst stor
chans att dom just skulle ta Jocke när typ helften av Helsingsborgs
ungdomar var på Gröningen xD .

Efter att tag så kom det två stycken filurer. Emma och Hanna.
Av Hanna fick jag ett nytt smeknamn. Chippe Chips eller
något xD

Sen kom Jocke igen herre säger jag bara. Han fick smaka min
hum nu var det var jag fick av Carro så drack han upp helften.
Jag bara detta ska jag skriva i min blogg imorgon och
det gör jag nu xD haha ,

Ja sen så drog jag och Jacke vidare till MC för att äta lite mat
innan vi skulle ta bussen hem till mig för vi hade bestämt
att vi inte skulle orka gå.

När vi kommer in på MC så sitter Hanna, Emma och Emma där.
Hanna och Emma skulle hämta Emma. Så satt dom där xD haha.
Jag bara HEJ HEJ ! . :D
Hon bara där Chippe Chipset xD Sen hörde man Emma skrika
Är det hon du kallar Cippe Chips xD :P hahahhahahhahahah.

Ja när vi står i kassan dyker Anna och Carro upp. Jag bara HOHOO :S
De skulle käka eller Anna skulle.
Jag bestälde glass det gjorde Anna också och Jacke pomes. :P
Sedan tog vi bussen hem och då somnade jag när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0