17 Juni - Hej igen

Nu var man här igen med sin egna dator. :) .
Hemma i Ryd igen och jag hann kanppt
komma in genom dörren fören Micke, Jerry och
Andreas kom och hämtade mig för en fiske tur. (:
En mysig såda blev det med en massa skratt och
prat . :P . :D .
Micke fick en fisk och det fick Andreas också . (: Hehe ,

Under dessa dagar som har gått så harjag tömt
mitt rum på Miatorp och nu står typ alla sakerna här
framför mig så det att ta och fixa det. Plus laga mat.

Har ju varit hos Jennie också. Liksom det är mitt
fjärde hem eller något likande.
Vi har haft det väldigt mys med en massa bra filmer . :D .
Jennie vi ses när jag kommer till Hbg igen ! :D
Jacke och Carro vi måste ses annars dör jag ! .

Aleksandra hallå jag saknar dig så sjukt mycket.
Sara, Joel, Becca, Lollo och många fler ! .

Hoppas jag hinner träffa alla under sommaren ! <3


Kommentarer
Postat av: jaqueline

adå, mig hinner du träffa <3

hade åkt till andra sidan jorden

för att hinna träffa dig mer i sommar! :)

för det ska vi.

vi ska skaffa oss en massa sommarminnen tycker jag.

fast vi har ju våra jobb. <3 saknar dig otroligt mkt

2008-06-17 @ 22:30:05
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0