Galen kväll

Detta inlägg är tillför Jacke . (: <3

Jag bestämde mig för att dra upp på "festen"  typ vid halv sju tiden.
Fast jag drog innan klockan var åtta.

Alla fall jag kom dit och började roa mig med en grogg. xD . :P .
 Än så länge har det inte dykt upp några utslag av den där
apelsinjucen. Hoppas jag sliper dom. ! .
 
Ja vi satt där runt det där bordet och snackade och hade kul.
Samtidigt blev mitt huvud yrigare och yrigare ;) .

Rätt kul liskom. ;) Du vet Jacke sådär precis lagom du vet.
Det värsta av allt att jag fick värsta mens attacken.
Alltså mensvärk. Fick så ont att jag spydde inte bara en
gång minst tre fyra gånger.!
Jag hatar verkligen mensvärk Jacke !

Kvällen gick och jag hade det väldigt kul och mer ska jag
inte skriva. . Rästen tar jag med dig i telefon ! :S .


Kommentarer
Postat av: jaqueline

HAHAHAHAH ÅHHHHHHHHH JAG VILLE OCKSÅ :(:(:( WÄÄÄÄÄÄ. du, detta ska vi snacka om. jag har en liten aning om att du har rätt mycket att berätta för mig nu :D:D

2008-07-06 @ 11:15:37
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejj imorgon drar rtävlingen av sexleksaker igång på min blogg håll utkik & var med & tävla!!!ha en bra dag kram malin

2008-07-06 @ 14:41:45
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: jennie

ahahah awhh<33

2008-07-07 @ 00:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0