Ont i tå

Nu har man kommit in :D . :P
Varit ute med killarna .
Hade det faktist kul :D . :P
Bollen hamnade på fel sida så det blev att
gegga runt i lera . xD
Det första jag tänkte på det var när jag och Jacke
var ute xD Hahahahahahahahhahahaha
Sen ja vad hände sen , Jo vi drog till torget
och de hade krig med mig xD .
Bara för jag är tjej .. ;) .
Ja just det ! :O hahaha
Aj aj aj aj aj aj . ! .
Jag sparkade boll bakforta så råkade jag sparka fel. Inte alls kul.
Skit ont i min stotå :O Snart har jag ont i alla mina tår på min högra fot xD

Sara du vet att jag Älska dig  ! <3


Kommentarer
Postat av: jaqueline

HAHAHAHAH HELA DU ÄR EN TÅ NU ESTELLE! haha ;p

hahahahah GEEGGAAN , du det glömmer jag aldrig. minnet för livet, du bara sån kaxig; amen ööö kom nu, här kan man gå. PLASK! hahahaha

2008-07-03 @ 07:47:35
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0