31 Juli - Godmorgon

Jacke är då den snällaste av dom alla.
Lyssna noga på detta.
Igår sa hon att att hon INTE skulle väcka mig.!
Jo men visst va. Hon skickar typ 10 sms så att man
vaknar . ! .
Jaha tänkte jag snäll hon är då. Sedan så ringer min
mobil och jag bara det är verkligen ingen menig att
sova ! Uss Uss ! Haha så jag gick upp och duscha
och lite så sedan kom Jacke hem från jobbet..

Nu har man målat sina naglar och nu sitter man här
och väntar på att klockan ska bli ett så att man kan bussen
till Knutan så man sedan kan åka hem till Ryd och leka med
sötaste Sandra ! <3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

vet inte hur jag ska fixa det, isåfall byta design helt

2008-08-01 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0