26 Juli - Festival med J <3

Nu är det såhär att jag har varit på festival nu tre dar
raken och plus jag har jobbat varje dag också.
Hlet jvla slut var jag igår på jobbet så jag skickade
till Jacke för att tala om det och blev rädd att vi skulle
dissa festivalen. Jag bara NEJ NEJ NEJ .
Vi ska fan gå på den =) Jag har ju liksom
längtat as mycket efter den sen vi bestämde att vi
skuille gå.

Aja jag kom hem till Jacke och jag åt MAAAAT !
Sedam började vår förfest hemma hos Jacke på
hennes balkong med vattenpipa och en massa
godis som jag aldrig åt xD Vi satt där och skrattade
och snackade en hel del :D Mys Mys..
Sedan tog vi cyklen ner till stan för palla de där jävla fuckade
bussarna som aldrig kommer och de är alltid fullsatta.
Så nu hoppas vi på att cyklen är kavr nere i stan.

Kom ner till stan och kollade en stund på Amanda. Typ 10min.
Nä vi skulle gå så träffade vi på Jenny, Carro, Anna och
Jossan. :D . Ihii ..

Piren sedan för att dricka lite cider och den försvann ganska 
så fort. ONT i magen jacke och jag och så i satte oss i skuggan
tills det hade gått över.

Sedan var det Boster dags. Jag är fan ta mig höjdrädd men 
Jacke fick upp mig i den och jag verkligen skrek typ så hela HBG 
hörde att jag var hjödrädd Fast den var inte alls läskig bara skön.
Sedan åkte vi en karusell som jag ville :D

Vänta på bussen hem sen som aldrig kom så vi tog en taxi 
hem. Sedan var det efterfest hemma hos Jacke med cider och vattenpipa
med choklad och pasta xD .

Sedan gick vi och sova jag och Jacke . Jag somnade väldigt fort.
Nu ska jag hoppa i kläderna för att sedan dra och jobba. !  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0