25 Juli - Festival

Shit jag säger bara att jag och Julia var verkligen trötta idag.
Vi bara klagade och allt blev fel tp och som vi skattade.
Vi var inte vakna. :O hahahaha

Efter jobbt drog man ner till festivlen för at möta upp Carro
ochJ Jenny. Gick en stund. sedan gick vi till Anna där hon står
och sålde nötter. Mums musms, fast vädret för varmat för det xD .

Sedan gick jag och Carro med hennes syrra för att åka lite karusell.
Bada fötter också :D

Vi mötte upp Anna och Jossan på RIXfm festivalen :D Typ sög gjorde den.

Barfota jag och Anna. Vi sprang runt barfot xD haha sjuk som sagt va vi xD

Jo just det vi kollde på Frida idag också. Hon var bra :D

Ja vi har gått en massa runder idag . Fast jag har verkliegn haft myket
idag :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det va kul ;D men va du tvungen att lägga upp bilden på mig? :P

2008-07-27 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0