24 Juli - Fetsival

Dagen har gått och klockan är ett och jaf sjukt ont i fötter ! :O
Först så har man då jobbat eller aa förs så tackade jag nej
till att hyra ett  rum sedan så tog man bussen till Viken
för att jobaba.

Jag hann inte mer än komma dit före jag fick ont från navlen
till ryggraden på höger sida. Så ont så jag inte kunde gå.
Smärta i mitt leende inför kunderna, Jippi.

Kom hem till Jennie träffade PHILIP ! <3 <3
Sedan åt man och sov en timme för att man ska orka
med en hel vecka.

Drog nr på fstivalen med Jennie och Philip. Där fick man en
gratis karusell biljettav Laura typ.
Vi gick runt där sedan hamnade vi ute på piren. Satt och hade
mys seda gick vi en stund till. Sedan bleev klockan dags för Mange :D .
Han var duktig på scen :D hehe .

Nu sitter man här hemma hos Jennie och dör av ont i fötter och i magen och rygg,
Ska upp imorgon för att duscha sedan drar man igen för att jobba.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du bör kanske kolla upp vad smärtan beror på.. =O

2008-07-25 @ 16:15:51
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0