12 Juli - Mamma Mia

Hej hej gott folk (:
Sitter hemma hos Jaaaaaackeeeeeee ! <3 <3 <3
Liksom tagigt hennes data på hel tid hoho :)
Eller inte xD

Okej det vau ett tag sen sist eller nja inte så länge sedan.
Som sagt jag har darigt till Skåne igen för att ta och jobba
och gå på bio med min sötaste flicka Jaaacke ! . <3

En dag på jobbet där det inte hände något så dött det var
fast jag fick åka med Julia in till Helsingborg sedan. 
Så snäller hon är :D ! 

Kom hem till Jacke då och sedan bestämde vi oss för att 
ta en tidig bio så vi körde ner till Bion då och bestämde oss för 
att kolla på Mamma Mia .
Jag skojar inte om jag säger att jag satt och skrattade typ hela
tiden. Skratta så jag hade ont i magen och grät.
SE DEN !

En sak är säkert jag hatar bussar för de kommer aldrig när man
vill det vill jag lova. Varken jag eller Jacke orkade vänta på den där
förbannade bussen så vi gick hem från GA till Dalhem.
På Fredriksdal så ska det självklart flyga in ett jävla kryp i mitt öga.
PANIK !
Fick skit ont och Jacke hon verkligen grävde i mitt öga för att få ut det.
Trodde fan jag skulle dö så ont jag fattar liksom inte.
Min kropp tycker verkligen inte om mina ögon. Det måste bara vara så.
Eller typ. Det händer allid en massa med mina ögon eller glasögon.
Borde ta och operara bort dom eller något ;)

Jag vill, men vågar jag?
Vad skulle du svara?
Jag ska, men när?

Kommentarer
Postat av: jaqueline

du vill..

jag säger JA..

nu ska du!

<3

2008-07-13 @ 09:09:46
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0