Pojk på bussen

En bild på bussen. Bara bakdelen som jag har ritat klart.





De var såhär at när jag gick in bilden var det en pojk längst bak i bussen som kollade på mig. Vi fick ögonkontakt. Jag, Sara och Jacke satte hos vid fyra säterna. Han kom ochsatte sig bakom fyra säterna. Jag satt baklänges så fvi fick ännu mer ögonkontakt. Efter ett tag.

Han: Vem har fixat dig?
Jag:  (Håller mig för skratt säger) Jag :)
Han: Okej :) Vad söt du är :)

Ett tag senare.

Han: Hur gammal bor du?
Jag: Va?
Han: Hur gammal bor du?
Jag: Va? !
Han: Hur gammal är du?
Jag: 17år.
Han: Jag med :)
Jag: Okej . :)
Han: Vart bor du?
Jag: Miatorp.
Han: Okej :) Heter ?
Jag: Estelle.

Lite senare.

Han: Vilken skola?
Jag: Rönnowka.
Han: Okej. Han mumla något och frågar något om skolan)
Jag: svarar och instämmer att det är så för att jag int hör vad han säger.

Senare.

Han ska hoppa av.
Han kollar på mig ochler stort. Säger hej då och kan verkligen inte släppa blicken ifrån mig fören bussen var borta :)

Han var skit söt !

När jag kommer hem dör jag av skratt. Sara och Jacke fattar inget. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0