31 December - Nyårsafton

Idag är det Nyårsafton och jag vaknar då inte
tidigare idag än dom andra dagarna. Sov
till och med någon minut längre ;)

Som sagt idag är det Nyårsafton och idag ska man fira
in det nya året på en serbfest med min bästavän Serben
Aleksandra och hennes famlij. Sen det blev bestämt
så har jag bara längtat som fan till detta. Liksom desta
på något nytt. Hur ofta är man och firar nyår med en helt
annan kultur. Det gör mig en aning nervös. Ja hoppas
på det bästa :)

Fick en jätte fin komentar av min vän som jag tänkte lägga
upp här.

Vad fint skrivet!

men du ska veta att jag också finns vid din sida <3
och kommer alltid hålla din hand fast du inte känner det. fast du saknar någon, är arg, känner dig ledsen och jag inte är där så håller jag din hand endå. det finns många som bryr sig om dig, mer än vad du tror! för du är en sån person, en person man inte kan sluta älska, en person man kan öppna sig för, ha roligt, göra roliga saker som man inte hade gjort annars. du får mig iallafall att krypa fram under täcket när jag annars hade stannat kvar.

det är okej att sakna någon..

men vi är många som saknar dig! /Jaqueline


Kommentarer
Postat av: jaqueline

direkt från hjärtat! finns så mkt mer att säga, så många känslor inuti mig, men dom får förbli inom mig.. för dom går inte att sätta ord på. dom finns inte i mitt talcentrum. dom är för starka. älskar dig estelle och glöm aldrig, jag håller din hand. <3

2008-12-31 @ 14:25:45
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/
Postat av: SysterAleks ! <3

du va dutkig som fan tjejen min :) <33

2009-01-03 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0