Trött

Jag hade hoppas på en bättre kväll.
Jag och min syrra börjar tjabba om det
vi inte ska tjabba om. ! Men aja .  !
Så jag cyklade iväg för att vara för mig själv.
Älskar dig Biina. ! Löst iallafall.

Kommer hem som sagt.
Talar om till mamma om vad som hade
hänt. Och vi pratar. . Ja sedan så ber hon
om att koka mackaroner. Liksom jag uppfattde
inte det redigt. Hon höll ändå på med maten.
Sedan kommer hon till mig och påstår en
massa sakr igen ! . :S . Jag bara öhh ! . :S
Me visst mamma du har rätt som vanligt.
Håller bara käften.

Okej , så ja , Förlåt då om jag trött på att leka
någon hushållerska som samidigt ska laga
mat.! Tyå syckson till .

Ska inte klaga. !

Älskar mina två sykson och min mamma. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0