7 Augusti - Att acc

Seriöst ibland kan jag verkligen skratta åt dig
för jag enbart tycker synd om dig.
Jag vet det låter helt sjukt men så är det.
Och jag fattar inte det redigt själv varför det är så.
Samtidigt som jag sitter och skrattar åt det så 
kommer  smärtan inom mig och jag vet inte vad
jag ska ta mig till mer än bara ta och acc siuvationen.

Det är just det jag bara kan. Lära mig att leva med det.
Jag är bara rädd hur det kommer bli nu när man ska
börja skolan. Rädd att jag skolkar lika mycket som under
våren. Uss . !

Ja idag vad händer idag jo tvätta lite kläder sedan hum
bara ta det lugnt. Imorgon så ska man packa sedan
åka till stallet och lasta häst sedan bär det av till min
flicka <3 ! Tihi Längtar ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0