5 Augusti - Växjö

Tröttare än tröttast. ! .
Idag har man då vaknat vid halv sju bara
för att göra sin bästa kompis glad.
Ni vet ju att tandläkare är ju farliga ;)
Haha Alltså vadå saker in öronen xD
Trodde jag skulle dö när du sa det xD Herre ! XD

Ja när vi var klara där så bestämde jag mig för att
jag ville klippa mig. Topparnablev det bara. En aning
kortare blev det :/ Men aja. . Sedan blev det MC med en
massa mat. Där jag även träffade på Linus. hej hej på han.

Ja sedan var det bara att vänta in klockan. Medan
det så inhandlade jag in lite nya saker.
Som en parfym, Foundation, ögonfransböjare,
nagellack, mascara, linne, BH, sen var det säkert
något mer.

En helt okej dag faktist :D . Massa skratt som vanligt.
Ska hänga med min syster yster Biina till stallet sedan
ska jag vell prata med henne om när jag kan komma
hem till henne och Gabbe. Sedan ska jag äta mat xD .

Ha det bra pussis . ! 
                               
  

Kommentarer
Postat av: Sara

suuuuper dag 00 .

och ja. hon tryckte in pinnar i öronen på mig :o

du inhandlade foundation kuddar med ;) lr va man kan kalla dom xD hahah

2008-08-05 @ 19:14:01
URL: http://MisplacedTrust
Postat av: jaqueline

oh saknar dig! fint du har fixat bilden

2008-08-05 @ 19:39:45
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/
Postat av: Gabb

2008-08-06 @ 16:22:16
Postat av: Gabbe

HAHAHA råkade skicka innan jag hann skriva något xD HAHA aja shit happends ;D Du köpte Foundation ;) Hihihi Ja du måååååste komma och hälsa på oss :D<3

2008-08-06 @ 16:23:39
URL: http://bellaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0