30 Augusti - En död Estelle

En gång i månaden är jag en död Estelle.
Då ligger jag i sängen och inte gör något.
Kan knappt äta eller något. Pga vaf jag är
en död Estelle en gång i månden är tack
vare att vi tjejer har mens. Den tar DÖD på
mig. ! Får så sjukt ont att jag spyr och inte
vet vart jag ska ta vägen. Så idag är det en
sådan dag jag har ont och är en död Estelle.

Finns en hake idag. Lovat Flisan att åka till
Bjuvfestivalen. Jag vill verkligen, men kommer
jag att palla gå där och ha så ont när jag har
såhär ont? :O . Ska ju sova hos henne också.
Så ska ligga och fundera på detta ett tag nu.

Igår så somnade typ fem över tolv. Bara sådär!
Hel skönt. Fast värr var det när man vaknade då.
Ja man vill aldrig vakna av att man har ont precis:P

Aja hum får se här nu. . Just det ringa Aleksandra
idag också ! <3


Kommentarer
Postat av: Elllie

stackare! Jag lider med dig! Men du får ändå inte se mitt hår :D kramar

2008-08-30 @ 13:39:04
URL: http://elllie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0