23 Augusti - Tidsfördriv

Igår så landade man hemma i Ryd då och som vanligt hinner man inte komma hit fören man drar igen ;)
Igår så drog man upp till torget för att vara social med Micke och Jerry. Blev tillslut att man drog hem till Micke och spelade gittarhero xD Fan vad man suger på det. Blev även film tittande och prat med Sandra i tele ! <3 Sötiis tjej på hel tid ! <3. Drog hem då vi två och var som sagt skita trött.
Bestämde även att jag skulle komma idga och kolla på Lejonkungen men de skiter jag i för min kompis Becca behöver mig ! <3 Så om 30 min ska jag sätta mig i bilen och köra den hem till henne. Alltså då övningsköra då :D

Så hur ska man fördriva 30min på bästa möjliga sätt ? :O Hum skriva några rader i sin blogg kanske som jag gör nu.
Sedan kanske ladda upp en bild sedan hum äta eller något.

Jag får panik ! Eller jag har panik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0