2 Augusti - Stay With Me

Nu är det såhär att jag har verkligen inte haft
någon ork att skiva här och jag har inte det nu
heller.

Kom hem i Torsdag då var jag med Sandra och vi
drog och badade och hade det väldigt kul och trevligt.

Igår så var jag med en kompis på dagen sedan låg jag
i soffan och kollade på OTH till klockan var halv tolv då
lilla Micke ringer och vill att jag ska komma hem till
Walter och det gjorde jag. Sen vet jag inte vad som hände
mer än att min mamma kom och att jag satt på toa och spydde
till hal sex på morgonen, Fast jag minns att jag hade det kul.

Sitter och skrattar åt det. Och ja så full har jag ALDRIG varit.
Första och sista gången också. Det värsta av allt att jag kände
inte av att jag hade druckit något. Ähh skit samma sitter och
skrattar åt det och är glad att jag slapp sjukan.

Sovit hela dagen idag. Har verkligen inte fått i mih något alls.
Magen bara vänder på sig och jag vill spy. Fast kan inte spy
hae inget att spy. Så vaknar jag en stund sedan går man
och sover en timme till sedan vaknar man igen seda vaknen
i ca 30 min sen sove man igen.

Nu är klockan tjogo över åtta och jag måste äta något eller
så går jag och sover och vaknar imorgon. Fat lyckat ! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0