18 Augusti - Begå självmord

Nej det ska jag verkligen inte göra, men just nu känns det som det xD
Har verkligen inte kunna sova inatt. Vaknat hela tiden och bara väntat
på att den där jävla klockan ska ringa. Så jag kommer vara skit trött
idag och stackars de som ska stå ut mig sen när jag blir övertrött
och helt galen och hel sjuk. :O

Just nu är jag pigg pigg pigg och vill att klockan ska bli tio i nio
så jag kan ta bussen till Knutan.

När jag hoppar på den där gröna stadsbussen som alltid är sen
börjar min resa mot Torsås till min syster yster Biina och Gabbe.
Tro det eller ej men jag ska faktist träffa Joel också. :D År och dar
sedan sist. Folk får säga vad de vill när det gäller den saken.

Huvudsaken är den att  jag är glad och lycklig ! Så låt mig var det.
Jag blir glad att ha den pojken intill mitt liv så som jag blir med de vänner
som jag verkligen älskar och min familj.
Jag hoppas att ni mina vänner kommer att alltid stå vid min sida hur
jag än gör och hur det en blir och lyssnar på mig.

Nu ska jag ta och avsluta detta inlägg och tala om att jag har spel i
kroppen! 
Vi hörs och jag finns på min mobil, men nu mera kan ni inte nå mig
på min comviq mobil för ja en klantig Estelle klämde den i bildörren. ;)
Fast det hade då inte Petra gjort då ;) . Jo det hade hon verkligen för
hon lyckas med allt precis som Estelle. Som att alltid slå i det där
huvudet i allt. Så några hjärnceller har jag inga kvar xD

Nej nu ska jag dra och borsta mina tänder och lyssna på musik :P
Hej svejs alla glada människor :D




Bara för att dessa flickor är flumm och helt sjukt galna xD

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Go For It Girl ;)

finns alltid vid din sida <33

2008-08-18 @ 11:53:25
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0