14 Augusti - Packa dag

Min mamma älskar att väcka folk.
Så idag vid halv elva skriker hon "Estelle dags att gå upp nu så du hinner med det du ska!"
Jag bara SUCK PALLAR INTE !
Fast kom upp ur sängen efter en halvtimme
och satte igång tvätten och strök det jag skulle göra.
Uss liksom palla. Sedan började jag ta och packa
om alla mina saker och allt har tagit mig sex timmar.

Så nu sitter man här och inte gör något medan sitter
här och fördriver tiden. Blir vell någon film kan jag
ana. Haha igår kollad jag på en film och det tog mig
typ fyra timmar att se den. Antingenskrev någon till
mig, eller så skulle jag lyssna på en låt aa så det tog
sn tid. Filmen var 1,5 lång bara . xD

Just det JACKE JACKE JACKE JACKE ska sova hos
mig imorgon JIPPI ! :D sedan blir det vell att jag drar
hem till henne om inte Sara kommer då , SARA DU
MÅSTE KOMMA ! ,

Sedan på måndag hoppas jag att det blir av  ! :O


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag kommer till skåne imon så vi mååste ses ngn gång under heelgen :'DD ! <3333

2008-08-14 @ 22:49:12
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0