Vilken dag

Det säger jag bara. Vilken dag.
Ja man vaknar då först på morgonen då ligger min vän i sängen och surar och vägrar att hänga med mig til skolan som vi hade bstämt.
Gick till skolan och va almänt arg på allt. Efter maten så hör hon av sig. Vad vill hon nu?!.
MAT var det. Jag bara ÅHHHH ! . Ät maten som finns hallå. Hahaha,
Ja sen efter det så lungade jag ner mig.
På schemat stod MATTE.
Urk säger jag bara. Hatar min matte lärare. Har gjort så man måste läsa sommarkurs på det. En vecka skola under lovet med bara matte.
Heldre det än att läsa matte A en hel termin igen. Så jag läser heldre matte en vecka under lovet.
Kommer till Historien som man har missat någora gånger pga att man varit sjuk. Där visade det säg att vi har haft en uppsats att lämna in. Där sitter jag som ett stort frågetäcken och undrar om vad. Så nu har man ytteligare ännu mer på Historien att göra.
Sedan började det mycket olagliga. Först hitta rätt. Det gjorde vi. Sen hur mycket det gick inte alls bra.
Fast det är bara att fixa nu. Annars är det bara jag som har.
Så en anaing sur och dagen är inte slut.
Ska snart och handla. Det kommer väl sluta med att jag blir arg och skriker i hela butiken för jag kommer säkert inte på vad jag ska för mat. Efter det kommer jag säkert ett raseriutbrott på min jävla svenska uppstats som ska redovisas imorgon som jag inte har börjat på. Lycka till Estelle.


Tankar

Eller tankar vet jag inte. Mer fuderingar eller vad man ska säga.
Hur många gånger ska jag erkänna för mig själv.
Erkänner jag ens för mig själv?
Det kanske jag inte gör för det gör lika ont för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0