Mörkret...

Min andra blogg.
Ganska så ny här. Fast andvänder den bara för att kunna skriva av mig.

Tankar som snurrar, vad ska man göra?
Läste min gamla blogg. Det som jag skrev där har nu inträffat.
Mörkret har lagat sig sakta över en. Vad är det man ska göra? Vad är det man vill?
Ensamheten och tankarna tar över om man inte gör något åt det.
Dagarna går. Man lever vidare och tar en tag i taget.
Orkar man så orkar man. Det är så det funkar.

Jaaaaacke , nu är det så att du får ta och bli frisk. !

Kommentarer
Postat av: jaqlin

JAAAA JAG SKA BLI FRISK :(
vill vara hos dig nu nu nu.
saknar dig jätte mycket.

2008-04-16 @ 23:10:23
URL: http://musorsoutfit.blogg.se
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 08:31:49
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0