Känslan

Känslan att vara glad.
Känslan att vara arg.
Känslan att vara irriterad.
Känslan att vara kär.
Känslan att vara lycklig.
Känslan ....

Finns otroliga många olika känslor.
Varje människa har känslor tro det eller ej.

Ingen kan få mig på dåligt humör så länge jag har
känslan av att vara glad och lycklig,
Jag kan vara hur förbannad och irriterad som helst.
Fast det hindrar inte mig ifrån att vara glad och lycklig.
Ingen kan få mig på dåligt humör då jag är på topp.

Precis som allt var som innan.
Det du inte vet har du ingen skada av.
Hon såg glädjen lysa i mina ögon som de
har gjort hela helgen.
Hon kollade längre in. Såg det ingen ser.
Min besvilkelse, irritation, och ilska
som gömmer sig långt där inne
bakom all min glädje och lycka
som ingen kan ta ifrån mig just nu.
Inte ens du.

Nu mera är jag Estelle Björkman
Papprena kom idag :D


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin text!

2008-04-22 @ 20:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0