Glädjen i ögonen

image2



Jag vet om att en bild säger mer än tusen ord och det gör just den här bilden.
Glädjen i mina ögon påminner mig om just den personen jag var och
jag vill verkligen hitta tillbaka till den personen.
Den lilla flickan med ett leende på läpparna och med det stora hjärtat.
Vad mer behöver man säga?

Ohhh jaaaa :D
Snart kommer Jacke igen till mig. Hon ska ta min säng och sova i den inatt igen.
Jacke då. Har du flyttat hit?.
Man kan ju nästan undra ju? Haha ,
Jag vet vi är inte normala någon av oss.
Älskar dig! <3 .


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser lyckan!
och ja såg den när ja sov hos dig.
för du lyser verkligen upp allting då
sån jävla skillnad det blir.
och ja sorry men nu är vi sambos. :D

2008-04-22 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0