Bomben

Okej ,
Maria kommer hem och visar sina nya kläder.
Snygga var de allt.
Efter ett tag så smiter jag in på mitt rum.
Där sitter jag vid min data och sjunger sådär falsk höga
toner om allt.
Spaider man, Spaider man Spadier man
Och allt nu det var,
Så skriker Maria
- Estelle vad sysslar du med?
- Jag sitter här inne och sjunger för mig själv.
- Det låter ihiii ihii ihiiiii jag tror jag dör av skratt.
- HAHAHAHAHAHAHA

Sen kom Jacke <3 Efter ett tag så gick vi till Willys.
idag när jag, estelle och maria var på willys, gjorde vi en hemsk upptäcktsfärd mitt bland allt godis!
där stog en man som såg ut att vara född smutsig.. han va helt svart i hela ansiktet, helt smutsigt svart oh de lilla håret som han hade kvar på sitt huvud stog rakt upp åt alla håll och kanter..
också kommer estelle med sin komentar, de ser ju ut som om han har smällt en bomb framför ansiktet HAHAHAH, skratta så mycket så ja kunde knappt handla. låter kanske inte kul men ni skulle sett han och sen kommer estelle där helt döende med den komentaren

Citat från Jacke :) Bara för att jag int skriv det själv.
Jag fick verklligen till det där. Jag tänktepå Dynamit Harry xD Som jag höll på att dö av skratt.
Jag med mina jävla komentarer alltid ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA DU E ROLIG DU ;D

2008-04-28 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0