Härliga dagar i fjällen!


Linn och jag drog iväg i lördags eftermiddag till backarna i Hemavan för att köra lite kvällsåkning i den underbara kvällsolen. 
En sakvar säker, åkningen och vädret ägde och min dag var gjord.
Slutade med en helt otrolig trevlig, kul utekväll med härligt folk. 



Tisdagens morgon bestod av en helt otrolig underbar morgon sol och man var taggad på att ta sig ut, men först var jag tvungen att fixa en massa andra saker.... 
Så där vid tre tiden så fick jag tid och drog hem till Amanda och vi försökte klura ut vad vi skulle hitta på, men det dröjde då inte länge fören Larsson och Jimmie kom förbi och fick med oss ut på äventyr. 

Dags att ta sig upp för Hassebacken med Amanda på krycker. Sittliften upp och stjärttlapp och kryckor ner! 
Så sjukt kul och man kände sig som 10år igen. 
Impad på Amanda som tog sig ner på sina kryckor medan Larsson åkte på jackan, medans jag och Jimmie åkte stjärtlapp i en jäkla fart! :) 

Kvällen avslutades med rutersju tunering med härligt folk och jag kom dock bara två.. :) 

Onsdag morgon så satt jag och njöt av solen ifrån mitt klksfönster tills vi bestämde att det går inte att sitta inne idag heller.
Blev att plocka upp Amanda och Linn för att fixa kaffe och kaka innan vi drog ut på fjället för att avnjuta kaffet och kakorna i den underbara solen.
Härligt surr, med snöänglar och som sen slutade med god pasata sallad hemma hos Amanda med ännu en korttunering :) 

Nu kan jag leva på dessa dagar ett tag framöver! :) Lyckan är gjord och jag bara mår. 
Nu ska jag kila till jobbet. 

Höres! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0