Lite Småland

Oppsi (a) Jag har totalt glömt min blogg medan jag har varit/är i småland, men det är ju som vanligt då med andra ord (a) 

Sista kvällen hemma hos min mor nu för imorgon så åker jag uppåt mot Askersund till Vici och Marcus och såklart deras lilla son. Första gången jag ska få träffa honom! Wiihoooo!!! :D 

Men vad har har gjort här hemma hos mor? 
Tandläkaren, köpt bil, växjö med lilla syster, familje middag, besiktning av bil, napraparten träffat lite vänne. 

Fast det inte låter så mycket har det känns som det eftersom jag har försökt ta vara på mina lediga timmar med att bara softa loss och göra så lite som möjligt :) 

Nää detta får duga så får det bli bilder när jag orkar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0