Norrlänningar i söder ! :)

Hej Estelle du har inte lust att ses idag i Sölvesborg? :) (snälla snälla säg ja, vi behöver någon som kör oss) 

Så gick min tanke igår och idag när Erik ringde mig ;) Fast jag tog och brummade ner och mötte upp efterlängtade Erik och hans vän Herman som även var hur trevlig som helst. Tror trots allt att jag har varit saknad ;) 


Efter bränt ca två timmar i Sölvesborg i butiker, mat och sjuk myckt skratt plus en massa snack så körde jag dom till Sweden Rock till deras camping där vi spelade lite vollyboll och den där bollen ville aldrig dit vi vill! Vindens fel ;) 

Sen var det dags för mig att brumma hem innan Per-Aron kom med all öl!!! 


Välkommen till söder pojkar!! :) 


Kebab var det ja! :) 


Nu taggar vi festivaaaaaal!!!!! :D


Och den där vinflaskan ska bara gå och få upp med en mäjsel!!


Medan Herman får upp flaskan så tränar Erik på Mojjes låtar ^^


Sen dog Erik lite innan vi spelade vollyboll! :) 
Tagga var det ;) 

Kom hem för ett tag sen och nu ska jag dricka ett glas vin! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0