it's cold in here has to be an atmosphere

Jag tänkte att idag blir det inte mycket kallare än vad vi har haft det på senaste. . Jag är ju inte den som kollar vädret dirket. Så jag tog på mig mina vanliga snekers, raggaisar, jeans, min tunna vinter jacka och har ingen direkt tjock tröja under den. Tar även på mig en halsduk och ett par vantar.

Var ju inte så farligt kallt när jag gick till jobbet, men kände ändå hur det kylan bet mig i kinderna. 

Sen händer detta när jag ska gå hem!! 



Vem f-a-n sa till gudarna att det skulle bli såhär kallt?!! 

Hade ingen mössa eller mina täckbyxor, men på den korta biten hem hann jag enbart börja frysa om min panna och mina kinder!!! Så får väl ta min mössa imorgon då ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0