Glass i stora lass

Igår så var det en rätt skön och lugn dag på jobbet som tur var eftersom jag vatt så sjuk trött. 

Efter jobbet så satte sig jag och Ärki oss hemma hos honom och käkade en massa glass innan han däckade. Vi satt och kollade på någon rätt sjuk serie. 

Han fick i alla fall sova sina 40min innan jag väckte honom för nu ville jag handla mat för jag vatt hungrig så vi drog och handlade mat till pasa cabonara som Ärki fick laga, visst har han blivit duktig ;) 

Sedan kollade vi film och han vatt snäll tills Preben kom hem, den där Prebo alltså så då vatt kuddkriget igång och då dök Herman upp och då vatt det spelande med det där konstiga spelet som jag inte fattar något av och ändå får jag en massa poäng ;) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0