Kan vara bra, men inte tillräckligt

En dag jag helst bara hade velat ligga under täcket och dö!! För min feber spökar i mig till och från hela tiden :/ 

Fast ögon och kropp ville ligga kvar i sängen så tvingade min hjärna upp min kropp för att kila till jobbet för att göra lite köttfärslimpa, gräddsås och potatis och det vatt super duper bra trotas jag kände att det var allt för jobbig dag detta.. 


Dagen på jobbet började lida mot sitt slut och efter en långa och mycket seg dag så tyckte Erik att han skulle komma förbi och hålla mig sällskap den sista halvtimmen, men jag tror det var för att han var hungrig. I alla fall så fick jag dissa Erik för att dra hem för en dusch innan man hade en lång dejt med Therese :) 

Vi satt och hade kaffe race ute på hennes balkong och snackade en massa skit som vi tjejer bara kan innan vi lagde värsta middagen. Alltså pullver soppa !! haha 

Sen vatt det en lång härlig prommis med Challe och Therese innan jag kilade till Fjällbyn för att säga hej och vänta in Prebo tills han slutatade och när jag kom in så stod det en massa små killar, ja dom är små när dom är sådär 19 år !!! Men i alla fall dom kollade på mig som dom aldrig hade sett en tjej innan xD !!! dom slutade heller inte kolla på mig!! 

Nu är jag hemma och ska sova och har ångest, panik och en massa annat skit!! Typ döda mig nu känns det som och ännu värre jag har en magkänsla som säger att något är riktigt fel. Verkligen hatar och denna känsla!!! Välkommen tillbaka förflutna :/ 

GOD NATT!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0