Hemma innan ett

Jag struntade i att dö, men jag skulle nästan ha dött istället ;) 

Jag säger bara en sak och det jag är så glad att jag känner mig så pass bra själv att jag vet vad jag ska göra och inte göra.

Efter mycket om och men så bestämde jag mig för att dra på förfest hemma hos Javier och ja jag kan verka super glad, men idag var jag inte den glada Estelle till 100% 

Vi drog ut och det första jag gör var att dra till The tivoli och säger hej till Jokke sen drar jag tillbaka till Kuba och dansar lite granna. Sen så är det spykalas, men inte för mig sen efter det var slut så drog ag hemma. Kan ni tänka er att jag var hemma innan ett. Ja helt otroligt. 

Har bestämt mig för vad jag ska göra imorgon.... Ska sluta vara snälla Estelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0